BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

" Penghantaran Terpantas Terus

kepada Anda Setiap Hari ! "

Monday, October 7, 2019

AURA SERI SINUS

Aura Seri Sinus ialah adunan minyak aromaterapi pati bunga-bungaan yang dipertenagakan dengan alam semesta, tenaga kristal, tenaga garam kristal dan tenaga bunga emas mampu merawat serta membunuh kuman sinus yang menyebabkan kegatalan pada wajah dan menyebabkan jerawat dan jeragat.

Ia juga mampu mengurangkan masalah bersin, hidung berair, masalah pernafasan, nafas berbau serta kulit wajah yang kusam. Dengan pemakaian Aura Seri Sinus setiap hari, akan mengembalikan kecantikan kulit wajah yang lebih berseri serta mencerahkan wajah, membangkitkan aura yang menarik serta menghilangkan masalah resdung dengan lebih cepat dan berkesan.


Cara Penggunaan

Titiskan 3-7 titis Aura Seri Sinus pada kapas kemudian dihidu sehingga aromanya meresap masuk hingga terasa ke kepala sekerap yang mungkin pada setiap hari. Atau ia juga boleh di titis pada jari dan diurut dalam hidung secara lawan jam perlahan-lahan.

Aura Seri Sinus juga disyorkan dengan cara pemelwapan. Ambil semangkuk air panas, titiskan Aura Seri Sinus 3-7 titis. Kemudian, ambil tuala tutup kepala sambil menyedut sehingga muka menjadi basah. Lakukan 2-3 kali seminggu untuk kesan yang maksima. Jika sering melakukan wajah akan menjadi lebih segar, bersih dan cerah.


* Untuk kegunaan luar sahaja
Aura Seri Sinus ( RM 69 )

0 comments: